Aymett Yazılım Donanım ve Reklam Hizmetleri A.Ş.

Siz Hala Dijital Arşivlemeye Geçmediniz mi?

Siz Hala Dijital Arşivlemeye Geçmediniz mi?

16 Temmuz 2014
|
0 Yorumlar
|

Standart Dosya Planına uygun , Kurumların iç mevzuatlarına ve prosedürlerine uygun olarak dokümanların güvenli bir ortamda üretilmesini , kayıt altına alınmasını , depolanmasını , arşivlenmesini ve raporlanmasını sağlayan ; İnternet / İntranet ve masaüstü yazılım tabanlı ( melez ) , uyarlanabilir ve diğer uygulamalarla kolay entegre olabilen bir çözüm paketidir. %100 nesne yönelimli ve yapısal kodlar kullanılarak geliştirilmiştir. Tamamı AYMEET mühendisleri tarafından yapılandırılmıştır.

Arşivlerin ve evrak yöneticilerinin , bir kuruluşun organizasyonu içerisindeki yerinin genel olarak çok küçük ve en alt sıralarda olduğunu düşünülür. Bu bilgilere sağlıklı ve hızlı ulaşmanın yolu iyi bir arşiv sistemine ve uzman bir evrak yöneticisine bağlıdır. Bu yüzden arşivlere ve evrak yöneticilerine gereken önem verilmelidir. Bu bilgiler olmadan kamu yöneticilerinin karar vermeleri de mümkün değildir. “Karar vermenin sürati ve kararın kalitesi , karar vermeden önce ilgili bütün faktör ve konuların değerlendirilmesini mümkün kılacak bilginin elde edilebiliriğine bağlıdır.”

İstatistikleri , ciddi bir yangın geçiren tüm kuruluşların %30’unun bir yıl içinde faaliyetlerini durdurmak zorunda kalacaklarını göstermektedir. Sigorta şirketleri ekipman ve tesislerin zararını tamamen karşılasa , personel olduğu gibi korunsa , hatta genişletilse ve nakit sermaye şirketi dışında banka vb. kuruluşlarda korunmuş olsa dahi , bu kuruluşlar faaliyetlerine devam edememektedirler. Çünkü karar vermenin temelini oluşturan bilgiler sonsuza kadar kaybolmuştur.

 

Çoklu Kullanıcı Desteği ;

AYMEET Programlarını 1’den fazla bilgisayarda eş zamanlı olarak kullanabilirsiniz. Dijital arşivinizi İnternet tabanlı olarak kullanabileceğiniz gibi İntranet uygulaması olarak kullanabilirsiniz. İnternet tabanlı yazılımımız , size oldukça esneklik sağlar. Örneğin dosyalarınıza kurumunuzda herhangi bir bilgisayardan erişebileceğiniz gibi , dışardan da erişebilirsiniz.

 

Kalite Garantisi ;

Tüm AYMEET programları sözleşme ile garanti altındadır. AYMEET , müşterisi olan kurumlarla yaptığı sözleşmeler ile kendi üzerine düşen sorumlulukları yüklenmektedir. Bu asla yaryılda kalmayacağınız , her an teknik destek alacağınız bir iş ortağının garantisidir. AYMEET kendisine güven duyan 1000’den fazla kurumun sağladığı gururu ve onuru taşımaktadır.

 

Esnek Alanlar Tanımlama ;

Standart Dosya – Personel – birim – Görev ekranlarında ihtiyacınıza özel alanlar tanımlayabilir , bilgi girişlerini firma ihtiyaçlarınıza göre özelleştirebilirsiniz. Örneğin programın sağlam yapısı sayesinde sonsuz personel tanımlayabilir ; Bunları birbirlerine bir hiyerarşi zinciri ile bağlayarak , evraklarınızın hiyerarşik bir sistemde bağlı olarak aktarmasını sağlayabilirsiniz. Bütün sistem “tekrarlarnan” yapıda , sonsuz ilişkili tanımlama üzerine , büyükten küçüğe her kurumun ihtiyacını karşılayacak şekilde yapılandırılmıştır.

 

Kullanıcı Dostu Ekranlar ;

İyi düşünülmüş , tutarlı ve kullanıcı dostu ekranlarımız ile işlemlerinizi pratik bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Ayrıca GOOGLE benzeri arama kutuları ile binlerce klasör arasında aradığınız klasörü Birkaç saniye içinde bulabilir , Gelen / Giden evrakınıza otomatik numaralar atayabilirsiniz. MANUEL yaptığınız işlemlerde sistem hata yapmanıza izin vermeyecek , sizi uyaracak , hata oranınızı sıfıra düşürecek. Örneğin ; Birim ve yetki tanımlamalarınızda üst biriminiz olarak , kendi alt birimlerinizden birini tanımlamanıza engel olacak veya bir evraka numara verirken hata yapmanızı engelleyecektir.

 

Kolay Kurulum ve Çalıştırma ;

AYMEET dijital arşiv ve doküman yönetimi kurulunun işlemlerini , teknik destek personellerimiz sayesinde kısa sürede tamamlayabilir , uygulamayı hızlıca devreye alabilirsiniz. programın arayüz dosyasını 1-2 saniyede internetten indirerek hemen kullanmaya başlayabilirisiniz.

 

İnternetten Otomatik Güncelleme ;

AYMEET dijital arşiv ve doküman yönetimi programlarına ait , yeni versiyonları internet üzerinden kendini otomatik güncellemektedir , herhangi bir işlem yapmanıza gerek kalmadan akıllı güncelleme sistemi vasıtasıyla.

 

Yedekleme – Geri Kurtarma ;

Veri tabanındaki verilerinizi sunucularımızda yedeklenmektedir. Herhangi bir yedekleme işlemi yapmanıza gerek kalmadan kurumunuzda yangın çıksa i sel felaketi olsa dahi verilerinizi tam olarak eksiksiz geri kazanmanın güvenini yaşayın.

 

Yetki Hak Mekanizması ;

Çoklu kullanıcı sistemlerde kullanıcılarınızı ve kullanıcı gruplarını belli işlemlere göre yetkilendirip veri erişim ve işlemlerini sınırlandırabilirsiniz. Ayrıca evraklara Hizmete Özel – Gizli – Çok Gizli gibi etiketler ile birimlerden bağımsız erişme yetkileri atayabilir. yetkisiz kişilerin yetkisi olmayan linkleri görmemesini sağlayabilir. Kişilerin dosyaları okuyabilme , yazabilme ve silebilme gibi imkanlarını birimlerine göre ya da görevlerine göre kısıtlayabilirsiniz.

 

Zengin Raporlama ;

Program üzerindeki bilgilerinizi çok boyutlu inceleyebilir , zengin raporlama seçenekleri ile kritik verilerinize hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz.

 

Windows , Linux , Unix ve Macintosh Uyumlu ;

XP , Vista , Windows 7 , Linux , Mac ile uyumlu olarak çalışır. XML vasıtası ile başka programlarınıza veri gönderebilir ve raporlama alabilirsiniz.