Teknik Destek Hizmetleri
Bilişim teknolojileri sektöründe de, tüm diğer sektörlerde olduğu gibi, satış sonrası destek en önemli kalite ölçüsüdür. Kurulduğu günden bu yana bu bilinçle hareket eden firmamız, sadece yazılım hizmeti sağlamakla kalmamış, hem yazılım kullanımı konusunda ve hem de dahil olduğu kurumsal çözüm idaresinde, danışmanlık, rehberlik ve sorun çözme faaliyetlerini başarıyla sürdürmektedir.
Lisans sahibi müşterilerimiz, mesai saatleri ( hafta içi 08.30 - 18:00 ) içerisinde soru ve sorunlarına ilişkin telefon ile ücretsiz destek alabilirler.
Tel: 0 (232) 247 85 66 - 0 (232) 224 65 06 - 0 (232) 285 96 26 - 0 (232) 246 60 52
Uzaktan Yardım
Destek taleplerinizin çözümü için, destek elemanlarımızın, kullanıcıların bilgisayarlarına uzaktan bağlantı yaparak problemi çözme işlemidir. Uzaktan yardım yapılabilmesi için bilgisayarınızda uzaktan erişim programlarından birinin (
İndir: Team Viewer -
Alpemix -
Ammy) yüklü olması gerekmektedir ..
Danışmanlık Faaliyetleri
Firmamız, yazılım çözümleri ile beraber, sektördeki bilgi ve tecrübelerini de müşterilerinin hizmetine ücretsiz olarak sunmaktadır. Sektörü şekillendiren mevzuatlar ve yönetmelikler ile saha faaliyetleri arasında oluşabilen soru işaretlerinin çözüm yollarını ve takip edilmesi gereken prosedürleri, ilgili kanunlar çerçevesinde inceleyip müşterilerimize sunmak, merkezimizin faaliyet alanlarından birisidir..